Foto biblioteca

Foto biblioteca

27/11/20

Obradoiro de escritura expresiva

    Os días 24 e 26 de novembro tivemos a oportunidade de gozar cun obradoiro de escritura expresiva impartido por Marisé Barreiro nos grupos de 3º e 4º de ESO. 
 

    A finalidade da actividade era saber que a escritura ten outras aplicacións distintas á puramente académica e pode empregarse como medio de comunicación con nós mesmos, para coñecernos mellor.  Durante o obradoiro puidemos practicar unha escritura máis íntima, mergullándonos cara o noso interior...
 
    Aí van algúns poemas colectivos que saíron nos distintos grupos:
 

3º ESO A

O meu avó tiña 16 anos e a miña avoa 13
libre como dí a palabra
soidade
os abandonan
constancia
diversión
esforzo
necesidade
traballou no mar
hai moitas
agardando a chegada.
 

3º ESO B

Os sentimentos son unha tormenta
E eu son o paracaídas
A miña familia é unha cascada
E eu son o lirio que nada á súa beira
Se a vida é o mar , eu eu nado nel
A miña tristeza e un río
Polo que eu navego ata chegar ao final
El fútbol es mi vida
Os meus pais son coma os castiñeiros
Clásico:
As árbores están cheas de montes.
 

4º ESO A

A min gústame durmir
Cando oio a alguén dicir iso, derrúmbome
Sen buscar nada máis
Cando xa era noite
É case a metade da súa vida
Ignorancia e sufrimento
Somos bastantes
Miña nai
 

4º ESO B

Se había caído por las escaleras
si se quiere se puede
todo o mundo ten erros
policía
mar
distancia
monte
tan hermoso

Ningún comentario: