Foto biblioteca

Foto biblioteca

14/12/07

AIRE NEGRO



AIRE NEGRO

AUTOR/A: AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ


A min este libro gustoume moito polas historias que conta que parecen reais pero o final todo è un conto. Eu recomendollo a xente que lle guste o misterio
Seila Masenlle 3º B

É unha historia ben bonita dun gran escritor como é Agustin Fernandez Paz. A historia conta o que lle sucede a unha rapaza que cree imaxinar cousas que poden ser realidade ou inconsciencia.
Eloy Agulla Gago 3ºA


A historia é interesante e non é aburrido, pero tampouco divertido. Algunhas veces é intrigante. En xeral é unha boa historia e é recomendable.
Nadir Simes Méndez 3ºB

É o libro que máis me gustou en galego porque mestura a realidade coa ficción facendo a historia verosímil
Idoya Cancelas León 3ºA

O libro AIRE NEGRO non me gustou moito ainda que me parecia moi interesante. A causa foi que mesturaba feitos fantasticos e feitos reais. A parte que mais me gustou fai cando o doutor busca a cura para a rapaza. O seu intento de curala provocou en mi ,un enorme sentimento de preocupacin e a vez conseguiu chamar a miña atencion.
Elvis Martinez Peralta (21/12/09)

Ningún comentario: