O pasado venres 4 de novembro tivo lugar a entrega de premios dos concursos de carteis e microrrelatos de terror convocados pola Biblioteca.
As alumnas e alumnos premiados foron os seguintes:
Concurso de carteis
MENCIÓNS HONORÍFICAS
- África Álvarez (2º ESO B)
- Mariña Curra e Elena García (1º ESO B)
- Lucía Santomé, Carlota Gómez e Neves González (1º ESO A)
- Lucía Núñez e Clara Gómez (1º ESO A)
PRIMEIROS PREMIOS
- Rocío Pereira (2º ESO B) e Emma Freire (4º ESO C)
Concurso de microrrelatos
MENCIÓNS HONORÍFICAS
- Mención pola redacción: “La noche fría” (Candela Santos e Sabela Cancelas de 1ºB)
- Mención pola orixinalidade: “La mano del clepsidra” (Alba Gallego, Leire Camiña, Alexandre Costas e Iván Riobó de 2ºB)
- Mención polo esforzo: “El experimento ruso” (Pablo López 1ºB)
PRIMEIRO PREMIO
- “Gritos” de Alba Otero Dacosta (4º ESO C)
Ese mesmo día pola tarde, Alba Otero recibiu en Pontevedra outro premio polo seu relato, escollido como o mellor de entre trinta seleccionados nun concurso escolar contra a violencia de xénero, organizado pola Asociación de Mulleres en Igualdade da Provincia de Pontevedra. Noraboa Alba!
Gritos
Como pocas veces, un sentimiento de tranquilidad invade la casa; con mamá y su preciosa gargantilla haciendo la cena y yo estudiando. Ojalá fuesen así todas las noches. Me castigo internamente por haber hablado antes de tiempo al escuchar el chirrío de la vieja puerta abrirse y la violenta manera de cerrarse. Eso solo puede significar una cosa. De repente se escucha el sonido del cristal al romperse contra una superficie y al poco tiempo el hedor a alcohol invade mi habitación. Gritos, gritos y más gritos, muchos gritos. Gritos dolorosos, gritos angustiosos, gritos y más gritos. Otro grito. Apoyo la espalda en la pared mientras me voy deslizando hasta el suelo. Gritos. Cierro los ojos a la vez que las lágrimas descienden por mis mejillas. Gritos. Me tapo los oídos intentando evaporarme. Gritos. Trato de engañar al miedo, al temor, al daño, al sufrimiento, al grito. Gritos y más gritos. Maldita gargantilla.
Ningún comentario:
Publicar un comentario